Tuesday 31 May 2011

nak nangis ke nak marah org utk lepaskan geram ?

    hai kawan :/ act dr pagi lg mood aku sangat lah tggi utk update blog ,, tp,, dah sampai mlm ni , mood aku down sangat ,, x payah buat aku nangis berkali kali lahh dlm 1 malam ... T.T 'hahaha' bnd ape yg leh wat aku nangis slain  family problem ?? haahhhh ! aku malas aa nak citer ape dimana bagaimana bila sume tu terjadi .. what for ??

    aku tahu sume ni ujian Tuhan , Tuhan x kan bg ujian kat hambaNYa melampaui kemampuan hambaNya right ? so,, aku yakin , aku mampu hadapi sume ni wlpun ending dia aku jd gilaa  hahahah ,, insyaAllah tak kann ..

     ohhh yaaa aku rindu sofiaa sgt .. time aku ade masalah , aku penah nangis dpn dia je .. hahah mula lahh dia cuak gaban :D aku nak masalah ni selesai cptt ... jiwa aku terseksaa ,, tahan2 nangis dlm rumah mmg menguatkan hidup aku kan .:/

      hahaha doa banyak2 ,, ngdr ayat suci al-quran , sesungguh nye ayat al-quran pengubat segala nya :)
td citer masalah ni kat aika , wlpn x de jalan penyelesaian,, aku hargai dia pendengar yg baik :)
br nak start nangis , trus x jd sbb dia bagi video kelakar ,, hbis tros tamat stop noktah bagai lahh tangisan aku muahahahha ,, thanks aikaaa <3

No comments:

Post a Comment