Wednesday 31 August 2011

welcome syawal :)

assalamualaikum ,  hello syawal , hello merdeka , hello rumahku syurgaku xD ... rasenye belum terlambat lagi aku nak wish slamat hari raya kat sahabat2 pelangi aku ni ,, :) raye ni aku balik perak , and hari aku kat ruma , mlm kang aku balik kampung kajang lak ...

 huuuhhh ,, sangat2 penat berjam jam dalam kete td , langit pulak sentiase medung dari pagi sampai petang ... tp , best lah jugak sbb asek gelak je dlm kete along aku wat lawak .. ermm , aishah nak citer ape ni ? hahah aku x tau nak citer ape , x nak bace pun x pe ..  cume best kat kampung perak anak buah aku dah besar2 dah , dah pandai melaram .. Mak Su awak ni je still kekampungan :D hahah

 okay , seperti yang aku target , raye ni aku nak makan byk2 , nak tambahkan berat badan aku , nak memontelkan diri aku xD sebab , puasa ni aku dah kurus ! hahah jgn jeles ye kawan2 ... I kurus , tp , you all jgn risau , I akan mkn  byk2 .. nnt korang jumpe aku mst dah serupe mcm Bob Kuman xD
 

hahaha , td aika text aku kate nak raye hai jumaat , TAPI , ni berite baru smpai , mak kate x jd balik rumah hari jumaat :( just angah n kakak je yg balik rumah , hhhuuuuaaa ! hmmm , mcm mana ni :(
k lah ,, bye salam :'(

No comments:

Post a Comment