Monday 17 September 2012

kelantan and the girls

Assalamualaikum :) hee , aku jumaat , sabtu , ahad haritu pegi Kelantan .. sebab angah aku kahwin bahagian belah lelaki pulak .. keluarga aku semua gerak kelantan pagi jumaat tu dengan kereta .. tapi aku dengan kakak aku kene naik bas Darul Naim mlm tu .. aku x gerak sekali ngn family sbb aku ada exam trial addmaths pagi tu .. hmm , nampak tak betapa 'sayanggg' nya aku dekat addmath --' hahah okay

pengalaman naik bas buat pertama kalinya dalam hidup aku , sememangnya tak kan pernah dilupakan .. aku memang x boleh tidur lena dalam bas , sbb orang tu bawa lajuuu .. waktu dalam pukul 4 pagi kot , aku terjaga dari tidur , then aku terbau sesuatu yang wangiii sangat .. okay wat lek lahh , mungkin ade orng baru pakai minyak wangi kot , tapi lepas 5 minit , bau wangi tu terus hilang O.O hehe then aku terus paksa didri aku utk tidur xD kang x pasal histeria xD

me with the pengantin 

   gilaa candid 

crop ittt 

hi crushh xD 

duduk dalam keretaa sangat lenguhh 

Perjalanan ke serdang sangaaat lama .. 13jam wehh , lagi2 bila kereta rosakk .. ya Allah , memang menguji kesabaran .. 12.45 pagi baru aku sampai rumahh .. alhamdulillah nyawa kami sekeluarga selamat .. biarlah kereta je yang rosakk .. dia penat sangat lah tu drive lama lamaa ..

harini , walaupun penat , tapi aku gi rumah Ina , dia ade buat makan makan .. heheh menggila xD 

poyosssss

gayaa Ina --'

pantang nmpk camera betul lahh xD 

zulaikha pun adaa :)

antara aweks aweks yang datang rumah Ina tadi :)

me sarang hae youu hahahha 

with my Dalila , berlatar belakangkan kereta Shidaa hahahah

muehahahah LOL pelik giloss bunyi dia xD heheh sekarang dah habis trial .. aku harap sangat semua subjek lulus walaupun kertas addmaths ngn chemist haritu macam harommmm x(  doakan saya doakan saya !! wassalam <3

No comments:

Post a Comment