Sunday 3 February 2013

my beautiful malaysia

Assalamualaikum , hai . lama tak ber-blogging kann haha aku agak sibuk kottt xD harini hari Ahad pun , aku masih lagi kene terlibat untuk memeriahkan majlis 'My Beautiful Malaysia' yang berlangsung dekat SMK Taman Medan , Petaling Jaya . jamm gilaa kat sane , so kiteorg semua kene jalan hampir 2km utk masuk kat kawasan tu .. jauhhhhh !

this <3

 bersabar dalam perjalanan :)

 sangattttttt jauh --'

 my fashion and dressmaking (F&D) classmates :D

 awiennn ! 

 SMK Taman Medan .. ramaiiiii orang terdiri daripada berbilang masyarakat ! 

 haha sempat lagi nak bergambar xD

 kak Darmawati , myra , kak aisyah and kak noru :) merekaaa gempak :D

 sementara menunggu ketibaan perdana menteri Malaysia :) sementara menunggu , kami semua dihiburkan dengan artis jemputan seperti lisa surihani , black mentor , shiha mentor , noh hujan , nabil dan angah .. dorang semua sporting gilaa nyanyi sama2 ngn artis tu . haha hidup aku je bosan skit xD aku hanya duduk membaca bku komik sejarah PM haha skemaa gila en aku xD takkk . bukannya ape , speaker dia sgt kuat , sakit jantung aku dngr .. haha so diam lebih selesa xD

 akakkkk ! :D

 F&D :*

 awienn dan kak bella :D

 ajaa  dan wawa :)

 esah dan awien :) ohh pipi akuuu O.O gemuk xD

 ajaa :)

 haha pelik gila muka aku xD btw , dorang ni lah yg paling ngam dngn aku kot xD hehe

 kak bella ........ putihnyaaa :'( hahah

 nak balik dahh 

 hehe

 giatmara Serdang ! 

me and rabiatul :) 

so , dipendekkan cerita , majlis dilancarkan oleh PM kita , haha time pelancaran tu , aku tergelak tgk ape yang berlaku dekat atas pentas xD hahaha PM sangattt sweet dengan isteri dia haha dan aku tgk kat situ ramai belia yang terlibat ... jadi aku harap sgt belia kat Malaysia ni semua nya berkualiti . in sha Allah :) haha pesanan utk diri aku jugak xD

No comments:

Post a Comment