Saturday 30 June 2012

busy week

Assalamualaikum :) hai dah lama aku biarkan blog aku ni kann .. sorry , Lately memang aku sibuk sangat sangat .. tambah pulak dengan kem , sakit , kawad , niagaria , majlis temu mesra , beli brg kahwin kakak aku dan hari sukan .. hmm , relax aishah , lagi 2 hari je , nnt semua habis ! tamat ! then , just focus to the studies je ! diulangi STUDY SAHAJA ! trial exam is just around the corner . wish me luck :') nervous ohh !

okay , esok hari sukan ... aku BSMM .. team kawad , just do our very very best , then let Allah do the rest .. yes , like Matun cakap  .. hahah kalah menang adat pertandingan , tapi semua org nak menang kan .. kita bersaing secara sihat kayy :)) peace no war :D

doakan aku tak tumbang esok :) dan harap ramai yang x jejak khemah bsmm .. hahahah :) wslm <3

No comments:

Post a Comment