Wednesday 9 January 2013

dunia baru :)


Assalamualaikum :) alhamdulillah aku dah mulakan hidup aku sebagai seorang remaja yang berusia 18 tahun . alhamdulillah aku dah masuk giatmara untuk belajar menjahit . kehidupan baru yang aku rasa macam lebih kurang sama je macam pelajar sekolah menengah . cuma yang membezakan dunia sekarang dengan dulu .... erm ... aku balik dari giatmara lebih lambat .. bangun pagi-pagi subuh lepas tu gi giatmara , balik rumah pukul 5 ptg . macam 'office hour' kan . yes memang penat . sangatttt lah penat . tapi , hahaha aku cuba pandang semua ni dari sudut yang positif . hahahaha positifffffff lah sangat --'

Pagi pagi bila dah smpai kat giatmara , kiteorg semua akan berkumpul ... konon macam perhimpunan pagi lah ni .. setiap pagi . SETIAP PAGI . haha mulakan perhimpunan dengan kawad kaki , nyanyian lagu negaraku , negeri selangor , MARA , dan warisan .. lepas tu baca doa , ikrar MARA .. lepas tu bacaan tafsir alquran :') yea alhamdulillah at least kat sini membentuk aku untuk jadi lebih baik . in sha Allah :) akhir sekali , kene bersenam -.- okay fikir positf . positif ! bersenam baik untuk kesihatan --' HAHA

Selain tu , setiap hari khamis petang jugak , kiteorg akan ade aktiviti bersukan mcam main futsal ke badminton ke .. dan setiap hari jumaat jugak ade bacaan yassin secara berjemaah dengan ceramah agama .. itu yang aku tabik and bersyukur sangat .. yelah , bila dah habis sekolah , mana selalu sngt jumpa aktiviti mcm ni kat luar .. tp , kat giatmara , alhamdulillah .. :) 

Bab kawan kawan ... yeah , aku banyak kawan baru . takde sebab untuk aku bermurung sbb x de kawan haha .. mmg sblm masuk giatmara , aku hanya fikir , Barr je lah kawan aku . tapi bila dah masuk giatmara , haha ade je kawan kawan perempuan dari SMKSS .. mungkin aku tak pernah rapat dengan dorang kat sekolah dlu , tapi ini lah peluang untuk aku buat kawan baru kan ? haha kat sana , antara kawan kawan aku ialah Azwin , Rabiatul , Mimi fariza , Aqila , Sabrina , Hajar , Kak fiza , kak Ija , kak Aisyah and ramaii lagi lah . haha boleh hidup aa aku kat sana xD

Bab cikgu , erm okay lahh .. cikgu perempuan ade lah jugak yg cantik .. and cikgu lelaki kat sana hensem kbye hahhahah harapan aku , aku harap aku boleh lah buat baju sendiri lepas ni . baju family aku ke baju kawan kawan aku ke baju laki aku ke HAHAH bangang xD okay dah doakan aku :')



p/s : #aku rindu kawan kawan aku#
#sofia#zulaikha#zati#zuhairah#dalila#amilia#5mulia'12#4setia'11#3mulia'10#SMKSS#SKTU#tadika kemas Serdang Jaya hahhahahaha over ah aku xD smpai kawan tadika pun nak jugak hahah xD




No comments:

Post a Comment