Wednesday 2 January 2013

strawberi

Assalamualaikum , hai geng ! haha ni post yang pertama dalam tahun  2013 ni .. ohh happy new year .. tak terasa sangat ohh tahun baru ni ... mungkin sebab aku dah habis persekolahan :') haha tak sangka sebenarnya yang aku tak sekolah hari ni .. sejujurnyaaa , aku nak sekolah .. tapi , sampai bila kann ? so , nak tak nak , life must move on ! gambatehh !

Bermulanya tanggal 1 januari 2013 , maka ramailah kawan kawan aku yang mula bekerja , giatmara , bersedia ke PLKN dan ade jugak yang gigih terus menerus untuk menjadi seorang penganggur yang berjaya ! ohh yeah haha begitu juga aku , ye . aku akan memulakan aktiviti menjahit di  giatmara pada hari esok .. gementar pun ade haha boleh tak kalau aku nak nangis macam budak darjah satu ? haha tapi , lek aa esah .. semua orang kat situ orang baru .. bukan kau  sorang je :P hehe

Hari ni , aku meluangkan masa aku bersama sahabat aku , Sofia . haha yelah , lepas ni aku tak yakin bila masa aku dapat jumpa dia lagi haha cehhh ayat bajet mcm busy sangat je aku ni xD sebenarnya dia nak bagi something  haha xD

 okay , tu lah 'something' nya haha , bantal strawberi  hehe , dia satu , aku satu :') so sweet hahahah 

 hehehehe apabila kegilaan melandaa hahah XD tengok satu gambar tu , dengan seterika pun boleh hahaha

 hehehhe thank you sofia :)

 just me and you muahahahah 


No comments:

Post a Comment