Saturday 16 July 2011

landskap floria

assalamualaikum ,, salam ,, pelangi x berape nak muncul sbb 2 3 hari ni asek mendung , tp , mood aku x mendung lahh ,, mood aku tetap cerahh ! hahahha


okayy ,, sbnr nye harini x plan nak gi mana2 pun selain dating ngn katil tilam aku ,, hahha pastu , pagi  td mak aku kejutkan aku , kate kakak ajak pergi pesta bunge dkat putrajaya ,, pastu aku pun bersiap siap lahh ,, bj merah , tudung merah :)) sampai kat sane aku nervous tibe2 sbb br teringat ade org kata budak skolah aku ade wat lawatan kat putrajaya jugak , tp , aku x confirm kat mana ,, pastu aku wat gamble je .. lpas beberape minit or jam *tah aku x pasti * pastu aku nmpk lah kelibat seseorang budak skolah aku .. aku tgk dr jauh je ,, pastu aku gelak sorang2 mcm yg aku slalu buat :D

hahaha tak sangka tak sangka ! t/h tu kan ,, aku mkn kat situ jugak ,, bile aku n family aku bgn nak balik ,, tgk sekumpulan budak sekolah dok pandg2 aku ,, tnjuk2 aku ,, sengih2 .. hahah aku pun sengih lah balik mcm org sakit mental :D hahahha malu2 .. okay pastu balik rumah ,, aku tido ,

aku terjage bile bunyi text aika sampai ,, sian dia .. bce lah blog die .. aku harap Allah sentiase permudahkan jalan hidup die ..

No comments:

Post a Comment