Thursday 28 July 2011

this week !

assalamualaikum and hello helo :))

finally , aku ade mood jugak nak update blog :) hahha act , dari semalam punye smlm punye smlm lg kot aku nak update , tp , asal bukak lappy je , aku menghala ke tempat lain dlu ..last2 aku yg x de mood .. hahah sorry ! ohhkayyhh ! ,, ermm , nak citer ape ek ... sbnar nye td first2 aku onl , aku x de mood , sbb menunggu seseorang yg tah hilang ke mane or curang ke mane .. :(

 hmm ,, tp , aku cube sabar and fikir positive ..

hahahah ,, mule2 mmg macam ni ,, tp , dah sampai sejam aku tggu ,, perasaan jahat mule mengahasutt .. eeeee jahat nye syaitannn ! hahah korang mst x paham ape yg aku cube luahkan sekarang kan :))
 tak pe tak pe ,, cukup lahh aku sorang yg pahamm kayyy :D

 aku yg bertemankan coklat je time online ,, and suara along angah aku yg terjerit jerit tga tgk bola singapura malaysia =,= .. bising ! nyaring ! hahahh suara yg memeriahkan rumah aku <3
 hohohoh ,, sedapp !!! haha pernah pulak aku tolak coklat :) sampai kawan2 gelar ratu coklat ! hahhaha nak tau x  dalila and sofia gelar aku RATU PERASAN . ,.. hahah sbb ,, lately aku ade lahh agak perasan nak 'mamp' ,, hahah bak kate dorang , mcm tu lahh ... hahah kesian kan aku .. tp , cube korang jd perasan skit .. seronok tahu takkk ! lg best bile tgk muke org yg geli ngn sifat perasan kite >,< hahah mst buat aku pecah perut :)) hahah

okayyy ,, sambung balik pasal tunggu seseorang tu .. finally die call jugak aku .. ternyata syaitan mmg suke menghasut hamba Allah ... ape yg aku fikir , sume nye terpesong jauh skali ! maka , terterbitlahh pelangi di kala malam yg indah ni <3

hahhahha pelangi yg muncul disebalik keyboard :) hihihihihi ,, okayy now , happy :)
act aku dr td download citer "sekali lagi" huhuhu ,, sekarang nak gi tgk lahh :) hiihi ..
nnt aku citer best ke x best .. hahahah tu pun kalau aku rajin update yawww :)) hahha kbai salam :)

No comments:

Post a Comment