Saturday 9 July 2011

terbakooo dah !

assalamualaikum and hello kawan kawan :))  

makin hari , tahap kemalasan aku semakin meningkat =,= okayyy , aku update ringkas2 je ea .. haaha ape dah dah terbakoo ?? muka aku lahh , sunburn :( sangat2 !! teruk ! and ni lahhh muke aku berbelang yg paling teruk , kalau belang berbaloi , aku leh terime , tp , belang x berbaloi , kawad kalah , marikh kalah , first aider hancur , kalah kalah kalah ! buat sakit hati je nak citer , sedih jugak bce blog org lain sume happy dorang menang mcm2 ,, tahniah lahh korang ,, korang layak dpt sume tu ,,


 aku fikir positif je utk sume ni , mmg bukan rezeki aku n team aku , next year , aku nak tebus segale galenye ,, aku x nak lg tgk tangisan kesedihan ... aku nak kite menang sama2 , okay aku nak lupakan sume ni untk tahun ni , now ! fokus kat study ! finale exam , target yg same , aku x nak ade subjek yg failed ! and ! fokus jugak nak me-normalkan kembali warne kulit muke aku ni ,, tak nak dahh SIANG MALAM !! nak siang je ,, bolehh ?? insyaAllah !


next , aika call tengahari td , dia kata next week dia balik ... and sepanjang bulan puasa , die leh balik tiap2 minggu :) alhamdulillah ,, AND ! td aku bace blog qistina , dia kata nabil munir ahmad masuk hospital :( cepat sembuh tau kawan !


lastly , smlm ke bila tah ,, aku salah tido , akibat nye sekarang ,, yeahh !! aku sakit pinggang =,= macam org tua ! tulang tak kuat ! padahal hari hari minum susu .. aku ingat sakit biase2 je , tp , x sangka lak sampai mak aku tegur "aishah nape jalan senget ke kiri tu ?" perggghhh malu sgt2 !!! sakit pinggang sampai jalan senget2 ,, jgn sampai yg bhan aku tempang sudahh !! byk kali jugak lah aku menjerit dlm rumah ni sbb kakak aku selalu terpukul pinggang aku ,, smpai time mak aku urut pinggang aku , mmg aku jerit gila2 lahh !! sakai ... korang tahu takkk SAKITT !!  hopes , sembuhh cepatt .. aminnnn ..

okay lahh , tulis panjang2 bukan org nak bace :) td kate nak ringkas sgt2 , ni dah berjela jela aku taip , okay okay dahh bye salam :D

No comments:

Post a Comment