Friday 13 April 2012

birthday and 'temu mesraa'







Assalamualaikum dan hai ! heee , Macam dah lama kan aku x update blog , hohoho okay  merujuk kepada gambar di atas , HAPPY BIRTHDAY zulaikha :) hahah semua bintang tu untuk kau xD dia baru lepas call aku , and it seems like she still not accept something from me , yeahh takpe , sabar2 , suprise <3 something is on the way to Pilah xD okay lah , Zulaikha ni baik org nyaa , kuatt sangat tempuh dugaan dia :') bagus ! honestly , dia dah termasuk dalam senarai bestie aku :') bestie aku berapa org je , Sofia , Zati , Zuhairah , Amilia , Dalila  ... tu je , semua kawan dari sekolah rendah .. Dia lah satu satunya bestie yg aku dpt dari sekolah menengah .. honestly lagi , AKU TAK PANDAI BERKAWAN T.T


Aku susah nak buat kawan baru .. hmm kenapa ? sebab aku ni jenis yang berat mulut , tak friendly , payah nak senyum , and a little bit toyeee xD hahah TAPIIIII kalau korang semua dah berkawan dengan aku , aku lah yg paling friendly , suka gilaa senyum , mulut becokkk , and funny maybe xD
hahaha tapi entah lah , org takut nak kawan dengan aku haha whatever ! aku x kesah , pintu persahabatan sentiasa terbukaaa :) kenapa perlu takut ? :P


ohh ye !! hari ni hari temu mesra guru dan ibu bapa .. hahah mesra lah sangaaaat --' mak bapak aku dua2 datang :) anak manja en xD pukul 7.30 sarapan kat Tasik , hoho then mak ayah temankan aku main  buaian kat situ sampai pukul 8 <3 hahaha aauuww mcm budak kecik xD best gilaaaa main buaian !!! sangat sangat best !! best sangat sangattttt ! haaha then , 8.15 pagi ggerak masuk sekolah :)
aku asek kene bahan ngn kawan2 aku sbb tahun lepas time hari terbuka ade someone special yg sambut parents aku <3 tahun ni x de , aku just nmpk dia dari jauh :') hihih gilaa --'


okayy , parents aku sembang punya sembang ngn pn Letchumy .. sembang dan sembang ........ dan terus bersembangg ......... bersembang lagi .......... hahah aku pun terus tersenyum .......... dan tersenyum ............ angguk angguk ...... geleng geleng ......... hahahha GILA SEWEL !  finally HABIS JUGAK !  hahaha keluar dewan je , ceramah still diteruskan oleh parents aku .... haahah aku pung still tersenyummmmmmmm , tergelakkkkkkkkkkkkkk <3 gilaaa dan okay tamat disitu sahaja .. result aku okayy apaa , ranking dalam form 5 numb 87/378 ... haaa , okay lah tu , tapi aku mmg kene tingkatkan usaha !! kene jadi top 50 ke xD aminnnn :')


okay lah bye ! cukup merepek merapu setakat ni :P assalamualaikum <3





No comments:

Post a Comment