Saturday 21 April 2012

SMART SOLAT

Assalamualaikum :)) hari ni sekolah ganti , tapi okay lah jugak sbb sekolah aku buat smart solat , so x bosan :)) hihihi pagi2 tadi act aku TERbangun lambat sbb stay up lama mlm td .. haha padan muka ! tapii aku bersiap cepat2 , alhamdulillah Taman U tak jamm :D jalan kosong sangattt , so 15 minit dah sampai sekolah , selalunya setengah jam baru sampai sekolah --' bajet rumah jauh gilaa

Okay , sampai kat sekolahh , pun kosongg !  nampak sangat pemalasnyaa xD haha suka hati je aku mengata org xD hihi sorry2 , mungkin dorang semua ada hal penting yg nak diuruskan .. tapi aku terkilan gak lahh kalau ade yg x dtg tu mmg sebab malas .. hmm :( bab solat2 ni , malas T.T hmmm macam mana aku nak tarik kawan2 aku semua yg f5 and adik2 yg f4 and semua semua lahh datang dekat program program macam ni ? hmm , aku harap sangat dorang diberi petunjuk :') aminnnn

Next , time belajar pasal solat tadi kan , alhamdulillah jugak lah ustaz dia jenis masuk air , kelakar sangattt xD hahah aku x habis2 nak gelak .. sampai pukul2 kawan sebelahh xD haha bahaya tu , dah kelakar sangat nii XDD awesome ! banyak jugak lahh benda yg aku baru tahuu .. and insyaAllah sama2 kita mantapkan solat kita <3

Lepas dah habis pasal bab solat , kita belajar bab pengurusan jenazah and solat jenazahh .. mula2 dia bagi ceramah dulu pasal jenazahh , time ni lah aku byk kali TELAN AIR LIUR ... sebab ? punyaa lah seram dengar azab and balasan utk org yg tinggalkan solatt .. ULAR LILIT BADAN KITA SAMPAI TULANG RUSUK BERTEMU TULANG RUSUK .. BILA DAH PATAH2 TULANG KITA , THEN JADI ELOK BALIK .. LEPAS TU KENA LILIT LAGI DAN LAGI SAMPAI KIAMAT ..ular tu , mata dia  merah and ade api dari neraka ,, kuku ular tu dari tembaga besi .. aku x tahu lah mcm mana , tapi bila bayangkan , sangat menakutkann :( ya Allah .. masa ni lahh , baru sedar betapa banyak nya dosa yg aku dah buat :'( sama2 lah kita menginsafi dosa kitaaa . assalamualaikum .


ohh yea ! tadi masa balik sekolah aku nak confirmkan dekat cikgu yg aku rumah sukan ape , then now , i'm officially ZUHAL .. hahah ermm hidup zuhal ? --' hahah kbye kbye

No comments:

Post a Comment