Monday 31 December 2012

goodbye 2012

Assalamualaikum :) hai geng .. hari ni , hari terakhir aku sebagai seorang pelajar yang berumur 17 tahun .. lepas detik 0000 1 januari 2013 nanti , in shaa Allah aku berumur 18 tahun ..... tapi tidak secara rasminya lagi sebab tarikh lahir aku lambat lagii hehehe :)

Hari ni , aku meluangkan masa aku dengan sahabat sahabat yang tercintaa haha dekat serdang .. hihih kene lah faham .. aku ni bukan lah jenis yang senang nak 'hangout' dengan TS , sunway or whatever .. haha paling jauh pun , mines ... je .. tak pun jusco equine .. paling cikai sekali Mcd Serdang lah haha tapi takpe takpe .. i don't care :P

 Aishah Sofia Zulaikha

 dorang ni tgh dengar Zulaikha bercerita xD 

 again , zulaikha's story haha

 dalila dan matungggg 

 Aishah Sofia - haha gila mental gambar ni xD

 hahah sofia , tak habis habis dengan 'peace' bersilang dia tu xD zulaikha , haahaha ayuuu lettew xP

dalila dan bff dia , Amilia 

okay .. di kesempatan ni , aku nak ucapkan selamat tahun baru :) walaupun aku x de rasa keterujaan tahun baru tu ... tapi , haha lantak lah .. selamat bersekolah kepada adik adik juniour aku haha xD selamat , selamat dan selamat lah daripada apa2 yang mendatang :) good luck in 2013 .. thank you 2012 sbb banyak dah kenangan yang tercipta :')

No comments:

Post a Comment