Saturday 18 February 2012

chill lah , sabar :)

Assalamualaikum , hi !!! blogger , silent readers , friends or whoever :) hahah wehh ! sangat rindu nak ber-blogging .. februari sangat busy !okay sabar2 xD  hahahha kay kay , wat lek wat peace xD chill lah esahh , kau exited over ohh ! annoying org nak baca x)


Erm , nak cerita apa ? hihi ahhhaaaa ! our secret project xD lol gilaaa , sume okayy , bengang leh kawal lagi ..  tp sabar aku ade had nya ... tolong lahh bg kerjasama .. kau x tgk lagi kalau aku pentingkan diri sendiri mcm mana rupenya :/ aku dah lama x naik darah , aku dah lama x makan org , aku dah lama tak cekik org .. hahahah gurau lah kawan , aku try sabarrrrrr dengan kau kayyy yanggg </3 hahaha jahat nye lah aku xD


Masalah , sweet moments , hahah alhamdulillah :) masalah , tolong lah pergi ... kenangan manis :) biarkan ia berkekalan ... okay , aku nak share something :) SABAR .. korang boleh sabar ? reti sabar ? tahu tak sabar tu ape ? aku sedang belajar utk bersabar .. mcm mcm dugaan yg kite tempuh sekarang ni , kite kene sabar .. mudah je kan aku ckp sabar .. mesti korang fikir "dia ni suruh sbr2,ingat senang ke ?!" sabar sangat susah .. tp x kan kite asek nak salah kan takdir ? sampai bila ? :'( sabar . just fikir , setiap kejadian yang terjadi mst sbb ALLAH NAK BG KITA YG LEBIH BAIK atau  NAK BALAS SEGALA DOSA KECIL KITA .. wallahua'lam






No comments:

Post a Comment