Sunday 26 February 2012

Alumni Kem Pesona

Assalamualaikum :) hai kawan :) harini aku pagi2 lepas subuh terus siap  gi Masjid Putrajaya .. ade Alumni Kem Pesona .. yes , kem yg banyak memberi kesedaran kepada aku , alhamdulillah :) seronok , td jumpa kawan kawan lama balik ;') aina aqilah , haniiiii <3 ahhh rindu korang !

Kem td pun seronok , walaupun sekejapppp sangaaat , tp pengisian nye sangat byk makna dekat aku , dalam masa utk mentarbiahkan hati aku , menguatkan hati aku , insyaAllah .. Antara yang aku dapat ialah , U-turn mencari redha Allah . ye , memang setiap umat atas muka bumi ni melakukan kesalahan , dan kita x boleh ubah semua benda yg terjadi , ape yg kita boleh buat , kembali lah ke jalan Allah . "sebaik baik manusia ialah manusia yg bertaubat" kite semua masih belum terlambat lg nak bertaubat , jom lah :)

td kan masa LDK , tahuu tak , ahli kump aku ade 4 org yg nama Aishah ! hahah aku gelak je , tak sangka xD selalunya 2 org je yg same nama , sekarang sampai 4 ! hahah lucuuu lucuu xD Dalam kumpulan , kiteorg bincangkan betapa beratnya ujian zaman sekarang utk berdakwah bg mengajak sahabat2 wanita kita utk menutup aurat , kalau kita tegur nnt mesti dorang jawab "ustazah lah kau ni" "kubur lain lain , tak yah sibuk ahh" "eleh , kau pun dulu couple , nak nasihat org lak"  ... lagi menyedihkan semua org akan jauhkan diri dari kita , sbb kita kuat bagi ceramah .. :') macam mana nak nasihat orang ?

Jadi aku harap sangat , sahabat2 tolong lah tegur kalau nmpk kemungkaran .. and kalau korang yg ditegur , terima lah dengan hati yg terbuka :)




















Masa tunggu ayah kiteorg amik , kiteorg pun pergi lah jalan jalan macam pelancong dekat keliling masjid tu xD hahahha aku mmg jarang jalan2 kat situ , then kiteorg makan ice cream :) ohh yeahh sedappp , kbye wasalam :)

No comments:

Post a Comment