Friday 16 March 2012

smile :)

Assalamualaikum , hai , hello teman .. :) semalam , last kelas tambahan , and aku baru terasa nak cuti --' lambat en .. lantak lahh , ade aku kesah ? lepas tu temankan sofia dalila belajar pantun , sambil tu sempat lagi snap gambar ngn kawan2 xD

                                                                                <3

harini aku exited sangat sebab pergi taman botani :) yes , aku berjaya pujuk mak aku .. and mak aku pun mestilah cair dengan anak bongsu dia ni xD hihihi okay , tujuan utama , aku nak naik basikal ! yeahh , mula2 aku ajak amilia utk temankan aku , then last minute cancel .. lepas tu aku ajak zati , tapii , dia keluar dengan mak dia lak .. lepas tu ajak zulaikha , tp dia lambat reply .. so , finally , aku pergi dengan mak dan along aku :') okay aku malas citer panjang2 , sampai kat sana
..........................................................
"perkhidmatan basikal ditutup pada 16 march (9pg-12t/h)"
okayy aku sedih ! takpe , mak kata nnt nak berkelah dekat sana .. basikal , tunggu aku datang !


lepas tu , mak bawak gi alamanda :) aku beli novel .. heeee haritu nak beli , tapi mood hilang lepas jumpa novelis yang nama dia gabungan antara nama aku dengan nama org yang aku kurang suka --'
hahaha gedikkk

                                                       Rooftop Rant - Hlovate <3


I'm trying all my best to love both of you .. jangan disebabkan kita jauh , kita jarang jumpa , kita jadi jauh :'( aku sayaaang korang sangat .. janganlah salah faham .. korang dua best friend aku till jannah ! insyaAllah ameeennnn , kbye wslm


No comments:

Post a Comment