Sunday 4 March 2012

ayuh , lari lari !

Assalamualaikum dan hai :) okay , aku nak mengisytiharkan bahawasanya ESOK EXAM !! *tampar tampar muka * exaammm ! okay wat lek wat peace , senyum skit :)) hahah kay gelabah . buku , cepat lah terselak depan muka aku pleaseee , buku , jadi lah bestiee akuuu .. pleaseee <3 hihihhi

okay , act aku nak cerita pengalaman aku dalam merentas desaa haritu .. yeah , cerita merentas desa dah basi , semua org dah cerita semalam semalam , aku je baru nak cerita harini  , sadis ! haaha TAPIII , pengalaman aku x pernah basi okayy ..



Baik lah , aku jadi first aider seperti biasa .. sehari sebelum merentas desa , aku dapat tahu aku jaga checkpoint mana , cuba lah teka , aku jaga checkpoint penamat lelaki .. ohh yeahh ! mule2 aku exited , tapi tahu tak , malam tu aku x boleh tidur sbb memikirkan hal ni ... ape yg aku fikir ? aku fikir , mcm mana aku nak rawat diaorang , means , ye aku kene pegang diaorang .. mule lah rase bersalah .. takpe , aku betulkan niat aku ..

Hari merentas desa , okay , anak buah aku yg bersama sama jage checkpoint lelaki ade 5 org kot ,.. mereka semua juniour yg tak mahir lagi .. huuu kay sabar :) aku cuba sedaya upaya .. alhamdulillah tak de yg luka berdarah , just cramp je 2 3 org .. cume satu aa , bulu kaki lelaki kan mmg terlebih panjang , jadi aku pakai sarung tangan belah kanan , kiri x sempat --' ade jugak yg mengade ngade .. haish , muka aku yg garang ni pun tetap ade yg mengade =,= sabar je lah .. overall , cume sorang otot terkoyak , asma , and 2 3 org kejang ..

                                               sadis ! aku sorang x de number larian ;'D

                                                                  5 MULIA <3

                                                                        BSMM !







Maaf kalau aku punye rawatan dekat korang x memuaskan , aku akan perbaiki diri aku :D wslm

No comments:

Post a Comment