Wednesday 14 March 2012

tak cuti :')

Assalamualaikum dan hai kawan yang bising , yang diam , yang poyo , yang lawa , yang comel daaannn kawan yang dirahmati Allah :)

heee , minggu ni cuti seminggu untuk bulan Mac eh ? AKU TAK TERASA LANGSUNG ! ahahah sebab ? sebab aku ade Kem Akademik kat sekolah .. hehe 'kem' lahhh sangat -.-  kayy semalan kan , amilia datang sekolah .. Allah je yang tahuu betapa seronoknya KAMI bila tahu dia nak datang :') rase mcm nak peluk2 dia .. hahah over en xD tapi x sempat nak amik gambar dengan dia :'(  erm , lepas tu kiteorang lepak McD sebab aku ade homeworks kumpulan nak kene buat ... Zulaikha , Aisyah afifah pun ade .. rindu ohh dengan diaorrangg semua ni .. takpe wehh , kita berjuang lagi beberapa bulan je :) InsyaAllah kite semuaaa berjaya ..

                                                                   Zulaikha :))


okayy , sekolah waktu cuti memang seronok .. aku boleh datang sesuka hati aku :) hari hari aku datang , cuaca mendung dan amaaaann sekali .. tak banyak orang , seronok sangat bila pergi sekolah , aku x jumpa dengan orang yang aku x suka , takde cikgu yang garang2 memekik , TAKDE MASALAH DISIPLIN (aku sangat suka!) hahaha yeahh ! seronok sangat bila tak de masalah .. lepas habis sekolah takde budak lepak2 , takde nmpk mana2 couples berduaan .. hahah kalau tak , sakit mata je xD hihih #suke hati aku je HAHA and aku suka sebab bila rehat suke hati je nak makan kat mana xD haha memang aku suka suka hati --' LOL ape penyakit aku ni xD


Baiklah , cerita pendek 'Nur Humairah' yang aku karang dah siap .. cuma tinggal nak edit2 sikit untuk mana2 bahagian yang pelik doooo xD ermm , aku sebenarnya kan , tga teringin sangat sangat nak naik basikal .. huuhhh ! skema en ? gelak lahh gelak ! tadi aku ckp hasrat aku ni kat sofia . aku ajak dia pi Taman Botani sbb nak naik BSKL .. haha okay fineee , dia gelakkan aku .. orang lain sume hangout dekat midvalley , alamanda , pavillion .. aku ? aku nak lepak kat taman botani .. asal ? tak boleh ? alahaiiii ade aku kesah ? :P takpe aa , nnt aku bg tau mak aku :P hihi  kbye <3



1 comment:

  1. alolololo~ xpe laaa lps spm nnty kte wat reunion kat taman botani k?? don't worry:)

    ReplyDelete