Friday 20 January 2012

A.I.S.H.A.H

Assalamualaikum , hai semua :) Finally cuti gak ! haha penat sgt ... harini boleh dikatekan byk kali aku menguap dalam kelas , menggeliat semua xD hahah  homeworks okay lah , tak byk sgt kot .. hahah tp , kalau x dpt siap jugak , aku tak tau lah xD eh happy chinese new year you all :) haha




Semalam jadi first aider , seronok sgt dpat selamatkan org , dapt tolong org dalam kesusahan .. aku gembira sgt buat semua benda tu .. kesian dorang semua , ade yg pengsan then muntah2 , kejang kaki yg teramat sangat .. kesian sangat .. ade jugak sorang pelajar ni , dia dah la tga kejang , tp dia leh ckp yg dia okay and dia nak keluar dri khemah bsmm , dia kate "org lain lebih memerlukan bantuan" sedih je .. dia sgt tak mementingkan diri sendiri ..


 Harini dah start cuti kan , kawan2 semua ade kat rumah :) tp , aku sedih kalau kawan2 aku bersedih .. tak dilayan oleh kawan pun , aku rase ... aku rase mcm "asal dah lain ni ?" hmm , itu perasaan aku je kott , tak yah pikir lebih2 lah aishah ... mcm mana nak happy niiiiiiiiiiiiii .... ha !





Ini lagu yg bertajuk "aisyah" kot , ntah , tak tau spelling mcm mana ,,, lagu ni selalu memotivasikan diri aku ... hahaha , dlu waktu sekolah rendah , arwah Cikgu Zainurin selalu nyanyikan lagu ni utk aku .. dia selalu nyanyi part chorus lagu ni "aishah .. aishah .. istimewaaa" hahah ni lah part yg buat aku kembang kempis xD HAHAH dia cikgu muzik akuu ... aku sayang dia , aku anggap dia mcm ayah aku sendiri .. kat sekolah , dia manjakan aku xD semua alat muzik aku leh main .. hahaha rindu nak dengar dia nyanyi lagu ni kat aku lagi ..


Tapi Allah lebih sayangkan cikgu ... cikgu terlibat dlm kemalangan jalan raya .. yg meragut nyawa dia .. aku dtg rumah dia waktu hari pengebumian .. tp mase tu aku kecik lg , tak berape nak faham ... semoga cikgu ditempatkan dalam kalangan org yg beriman ... Lepas tu , Cikgu Hatta pulak sambung nyanyi lagu tu kat aku .. tp , tak same ... hm haha mengada ahh aku ni xD seronok lah sekolah rendah , semua cikgu laki manjakan aku XD hahaha kayy tak semua , 2 3 org je ...


 Banyak faedahnya kalau cikgu sayang kita .. hihi dlu kat sekolah rendah , aku ni sangat peramah , sangat mulut murai .. hahah tp ,selepas darjah 4 , aku jd agak pendiam smpai sekarang .. hehehe ade lah peristiwa yg membuatkan aku jd mcm ni ..  hahah culture shock xD hahah nope lahhh kbye salam

No comments:

Post a Comment