Thursday 26 January 2012

delete delete , go away !

Assalamualaikum , hai kawan2 yg dikenali mahu pun yg x dikenali .. harini aku terpanggil untuk membiarkan jari jemari aku menari nari di  atas papan kekunci ni .. hahaha jari jemari yg bebas menari , mengeluarkan segala macam isi hati aku yg terpendam membisu terkaku  dalam sanubari aku ni :)  haha


Manusia , tak pernah lekang dari sifat mazmumah .. begitu mudah utk mendekati sifat mazmumah .. benarlah pepatah mengatakan , utk mendekati syurga , kite perlu merentasi onak duri ..  Rase berdosa yg teramat sangat pabila membuat mak aku sedih .. tak de perkara yg lebih perit dari tu .. mak aku sedih dengan perangai aku yg mcm keanak anakan .. alhamdulillah , aku dah mintak maaf .. tahu tak , aku rase , kalau aku x mintak maaf , then tetibe aku mati , aku ni lalu smart tag je masuk neraka sbb derhaka mak ..




Seperti yg pernah aku katakan sebelum ni ,  aku tak suke facebook .. mungkin nama dia facebook sbb terdapat org yg bermuka muka .. hahah ape aku merepek ni ? -.- hati aku sedih .. tp tak x perlu bersedih ! aku harap sangat2 , ANYONE , TOLONG RAMPAS PHONE AKU THEN PLEASE DELTE ALL ABOUT HIM .. kalau nak tggu aku yg delete , mmg berabad lahhh .. mcm yg aku terbace kat satu page , lebih baik sakit gigi daripada sakit hati hahaha , tergelak aku bace bnd tu xD aku dah tak berdaya .. selagi aku nmpk nama dia , selagi tu lah tgn aku ni gatal2 nak tekan :'( padahal org dah tu bukak buku baru dengan org lain .. janji tinggal janji .. kenangan tinggal kenangan .. air mata tetap mengalir ... hahaha aku benci !


Future , kite x tahu ape yg akan jadi esok luse or tulat ... hidup ke mati ke .. kite mampu merancang .. heheh esok , keluarga aku akan menyambut org jauh dari kelantan , insyaAllah .. heheh aku dah exiteddd .. aku doakan semua jalan dengan baik , and perbincangan akan menjadi lancar dengan bakal besan xD


Hehheeh , lame aku x stay up pagi2 xD haha td aku IM dengan budak f3 skolah aku .. hehe aku rase ngam dengan dia xD dia perempuan okayyy , hahah dlu pernah terlintas nak buat adik angkat , tp x  pe lahhh , kenal hati budi dlu , wakakak , tp , serius lah , dengan dia je budak juniour yg aku selesa .. hahah sombong ke aku ni ? tak , aku cume x reti berkawan je .. tp , aku suka dia as adik :) haha kbye assalamualaikum :)





2 comments: