Sunday 15 January 2012

meleraikan tali yang tersimpul :')

Assalamualaikum ... hai korang korang semua !! :)) harini aku nak ckp pasal ... pasal ... pasal ape eh ? sebenarnya , aku x tahu nak memulakan bicara dari mana .. hahah wahh aishah poyo xD 


Sebenarnya kan , aku ade 3 misi yg aku nak buat  dalam minggu ni .. hahaha , missions possible , insyaAllah ! haha misi pertama , aku nak jumpe dengan sorang kawan aku ni utk selesaikan masalah , tak yah aa baran2 lagi ehhh wehhh ! hahaha sian lah aku tengok korang mcm ni .. tegang2 muka , jerit2 belakang aku  sejak aku x de disisi korang .. hahaha bajettt  , alhamdulillah korang pakai tudung , kalau tak aku rase mesti dah ade aksi tarik2 rambut xDD haha korang jgn aa tensionn2 mcm ni , aku nak korang haapy , mcm mana aku happy kat 5mulia sekarang ;') 




  Misi yg kedua , aku nak jumpe beberape org suspek yg boleh bg aku sesuatu maklumat .. hahah heyy , cita2 aku dlu nak jd penyiasat tau .. jadi , dlu aku selalu berangan yg mata aku ni ade power leh nmpk ape yg tersorok .. hahaha so , misi yg kedua ni aku still siasat and aku sangat memerlukan keberanian yg tinggi ! haha , sebab misi yg ni , berkaitan dengan perasaan dan hati aku dan maruah aku , and ape yg aku leh ckp , BERDOSA JIKA KITA MEMFITNAH PEREMPUAN YG TIDAK BERDOSA  ! dan , dalam misi ni , aku perlukan cara yg baik , dan percakapan yg berkesan .. tp , aku masih belum bersedia .. takpe takpe .. kau tunggu nnt aku dah cukup bukti , aku akan tegakkan kebenaran ! aminnn ...



                                                                         :')

Misi yg ketiga , aku akan jadi first aider utk merentas desa peringkat daerah kat upm .. hooho , kene study balik mcm mana nak tolong org kejang , patah , otot terkoyak semua .. hahaha this year , kiteorg pegang bsmm .. haha nervous aa , alhamdulillah , seniour insyaAllah boleh turun :)) okay , nak bg yg TIP TOP tahun ni utk first aider and kawad :) hahaha 


 aku harap , ape yg aku nak buat ni , dipermudahkan jalan dan diberkati.. aku x nak benda ni jadi lebih teruk  dan aku x nak kawan2 aku terus menerus dibelenggu dengan dosa dan rase dendam .. biar lahh mereka nak balas dendam kat aku ke , nak buruk2 kan aku ke .. takpe , aku maafkan , dan aku doakan korang dapat hidayah ... aku ni senang sgt nak maafkan org yg aku sayang , sahabat2 aku lah terutamanya ... bukannye ape , semua ni sbb aku sayang korang semua ! kbye , wslm .. :'D

No comments:

Post a Comment