Friday 6 January 2012

Awal persekolahan

Assalamualaikum dan hai ! harini aku ade mood nak update benda ni .. erm , rasenya tak terlewat lg kalau aku nak cakap selamat masuk sekolah and please follow the school's rulesssss ! hahaha sepanjang 3 hari persekolahan bermula , ketiga tiga hari tu lah muka aku x pernah senyum ! haha kenape ? sbb asek nak marah pelajar yg bermasalah -.-


Baiklah , sahabat sahabat yg dikasihi .. hari pertama sekolah perhimpunan hampir memakan masa selama 3 jam :) SANGATT 'MENYERONOKKAN' hahah aku yg kene berdiri ni sbb jd pengawas rase mcm nak pengsan wehh ! and ape yg boleh aku nasihatkan kepada pelajar sesi petang yg baru dtg pagi , tolong jage sikap andaaa please :) *akak paling tak suka nak marah adik adik :P and , satu lg pesanan , kalau nak memberontak dengan akak , tolong jgn nak melawan pakai renungan mata ye , sebab adik tak kenal akak :)) balik rumah je , satu badan lenguh lenguh YEYY ! -.- 


Sedih ohh , tgk org yg bermasalah , nakal semua .. aku percaya dalam dunia ni x de org yg jahat .. tp , kenapa mereka pilih utk jadi jahat , nakal , menyusahkan org ? seronok ye dik ? seronok tengok akak terpekik pekik ? seronok kene perli and sindir dengan aku ? hahaha kalau kau suke cara kasar , akak boleh bg cara kasar jugak .. jgn anggap  akak diam  , akak ni lemah :)) ape2 pun , dugaan pada hari hari awal persekolahan .. hahaa


yup , aku sebenarnya nak mintak maaf dekat sahabat sahabat aku sebab harini aku mmg mood zero :( aku cume perlukan tempat bersendirian selepas dugaan yg aku tempuh dari awal pagi hahaha konon macam susah sgt je dugaan tu .... hahah ye agak susah , and kalau hari hari aku mcm ni , alamatnya , lebih cepatlah aku berjumpa dengan Tuhan , alhamdulillah ..




 

No comments:

Post a Comment