Friday 27 January 2012

kita satu hatiiiiiiii

Assalamualaikum , hallo hallo kawan :) hahah sebagai intro .. aku nak cakap , banyak org pandai mendirikan masjid , tetapi , tak reti nak mengimarahkan masjid .. hahah maksud aku disini ialah , byk org kahwin , tapi , kenape , byk jugak org yg bercerai ? hahaha aku x reti nak explain .. haha aku dengar bnd ni pun dlam tv , aku dengar ceramah ..



Harini , org jauh dari Kelantan datang rumah aku nak masuk meminang :) hahah congratsss to my angah , Siti Hajar and future brother in law , Shafiq xD hahah dari pagi , kite org dah bersiap siap sebab rombongan nak dtg lepas solat jumaat .. okay lah , malas cerita panjang , time nak sarungkan cincin , haha aku nak snap gambar .. so , aku keluar lah dari dapur ke ruang tamu .. hahah aku exited lebih , kat ruang tamu , aku boleh tersengih tergelak syok sendiri sorang sorang .. hahaha almaklum lahh first time gituu xD hahah act , kakak along angah aku semua dah start tergelak gelak dari dapur .. hahah ape yg digelakkan pun , aku tak tahu , exited lebihhh ! haha



Aku doakan , lepas dari ni , semua benda berjalan lancarrr .. persiapan sebelum dan selepas perkahwinan diberkati Allah , kami merancang utk perkahwinan , insyaAllah masa hari raya and hari merdeka .. harap2 jadi , insyaAllah , aminnnnnn :D


Okay , seronok2 pun , sekolah dah nak datang tahuuu ? haha yeke ? aku x tahu   xD  HOMEWORKS , okayy 80 peratus siapp , haha tinggal fizik and matanaktido tambahan (add maths) je hahaha pemalas aku en , aku berazam , aku boleh siapkan homeworks sebelum bukak sekolah ! percayaaaaa lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !


 Okay , akuuuuuuuuuuuuuuuu ..................  sayang kau kawan .. tolong lah jgn ckp benda yg tak terjadi .. jgn lah fikir sgt ... lagi kau fikir , lagi lah benda tu menjadiii :( ape ni ckp 'tak rapat , nak yg lama , lupa kawan ' ape niii ape niiii .. aku x sukaaa perpisahannn .... pleaseeee ... kita doa je lahhh ape yg terbaik utk kita , biasa lah tu jauh jauh ... kawan skolah rendah aku , zati and zuhairah , lagi lahh , kiteorg berpisah since form 1 , tp kiteorg masih lagi sayang menyayangi , kasih mengasihi , rindu merindui , gila menggilai hahahah , kita boleh jugak what jadi macam tu ..


 okayyy kawan kawann , everything will be fine , insyaAllah , hahahah , senyum sokmo manis letinggg xD hahah kelate mariiii

No comments:

Post a Comment