Saturday 12 May 2012

E to the X to the A to the M




Assalamualaikum :) hyeeeee kawan kawan kawan semua lah :D hari ini Sabtu , baru 12 minit masuk hari Sabtu , yeahh ! aku mmg suka update blog masa masa macam ni .. tapi harini aku x tahu nak taip apa xD exam ? exam.. ermm

bm : heart  attack (ni first paper bm yang aku rasa susah sepanjang hidup aku)
bi : dying lah jugak
add math : death !
agama : gantung diri sbb tak baca :'(

LOL itu lah yang aku rasa sepanjang jawab exam .. penampilan dan muka aku sebelum masuk exam tenang je , tudung baju semua kemas je .. just nice :) haha habis exam je , muka macam nak makan orang , tudung senget benget , lipat tudung pun dah macam Cik Kiah xD hahah

hahaha okay , ade lagi 2 minggu to move on ! go Aishah go ! mesti kene lulus utk semua subjek ! taknak merah2 lagi okay !! insyaAllah .. sekali lagi , aku minta maaf dekat sesiapa yang terasa or kecik hari org bengang kat aku kayy , maaf kan aku :))

#haaaa gambar di atas , baju kelas 5 Mulia ! heee comel kan kan kan . lol exited nak pakai baju kelas xD hehe


No comments:

Post a Comment