Saturday 5 May 2012

The memories :')

Assalamualaikum :) selamat sejahtera , selamat malam , pagi , petang , senja --' LOL haha hari ini 'end of the study week' hmm yeahh :) next week exam , doakan aku tauuu ! sebelum peperiksaan ni  , aku nak minta maaf dekat SESIAPA saja yang aku pernah sakitkan hati secara sedar atau tidak sedar :) maaf ye .. kita 0-0 yee .. hehe okayy , actually this is not my point xD

Sebenarnya , aku baru lepas baca blog kawan aku , dan aku ternampak gambar gambar yang menggamit memori aku kembali .. Zaman muda-muda , kanak-kanak ribena tak reti duduk diam .. bising 24/7 ! haha sweet memories act . bila terkenang balik semua kenangan , buat aku tersenyum sorang2 xD Jom , kita berkongsi sikit kenangan yang buat aku tersenyum :') sayu pun ada sbb aku rinduuuu zaman ni !!


haha , okay , ini masa bomm birthday Amilia hahaha aku sukaaa dapat snap muka dia mcm ni xD ohh amilia heheh sorry ! tapi jgn risau , sekarang dia dah comel cun hot melecur ! hahaha <3

 seronok sangat masa ni .. ingat takk , kita buat drama nak tipu amilia xD hahah menjerit jerit ingatkan nak kena culik hahaha luccuuuuu luucuuuuu ! time ni happy sangat + main hujan skali .. orng lalu lalang pelik je tgk kiteorg ,, siap ade pakcik ckp "hey , jgn main hujan" hahha nakal xD

 ini masa jamua apaa tahh , aku ingat lagi , ini lahh bibit cinta pandang pertama aku dekat ZIRAFAH haha , since dengan zirafah ni , aku suka zirafah till now :')

 Ohhhh Mek Laaaaaaa ,, ini lahh kita sebelum kita menjejakkan kaki dalam lembaga pengawas :DD
*muka aku mcm tak de perubahan je dengan sekarang xD*hmmm

 ini cupcakes ! kita buat sama2 , jilat sama2 , makan sama2 , and then KORANG BOMM AKU !! sangat mengejutkannn O.O

                                                           sayang kalian semua <3

ini lahh hasil seni kami berlima :) hihihi first time aku buat ni xD tak lawaa ? lantak ah , sedap tahuu

baik lahh , ini lah gambar satu satunya gambar aku kena tepung (first time) lol .. hahah nampak tak belakang tu ade mak ayah aku ? hahah yeah , mereka sangat berani bom aku di depan parents aku , aku pun goyang skit nak buat serangan balas kat dorang  xD haha tapi sebenarnya aku memang teringin nak rasa kena macam ni , yeah , agak bengang gak aa sbb kotor ! hahaha and , dorang x dpt snap gmb aku sbb aku mmg lagi x reti duduk diam lepas kena tepung ni .. haha big claps to zulaikha , amilia , dalila and sofia :D lepas ni jgn buat lagi yeeeee xD


 Last day zulaikha dkat smkss :') akuuuuuuu riinduuuuuu saatttt saattttt iniiiiiiiiiiiiiiiiii <3

                                                       REUNION SKTU <3 zuhairah
                                                   3MULIA2010 AWESOME ~

                                                                                 <3

                           Jejaka 3mulia , rinduu korang semuaa :') korang sangat masuk air xD
                                                              hmm 3 mulia !!!!

                                          KEGILAAN  Sofia TAK PERNAH LUPUT :')





                                                                          bestiesssssssss

ini lah kawan terbaik aku dari yang terbaik dekat sekolah rendah , mereka ni sangat hebat sebab sangat penyabar dengan sifat aku yang selalu buli mereka , conteng buku mereka dan sebagainyaa :)) hanya mereka yang bertahan dengan sikap aku :*

 ini Sofia Nadiah Hashim , dia yang still dengan aku lagi .. aku sayanng dia :') orang ramai pelik kenapa kiteorg kawan baik , sbb sikap aku dengan sofia mcm langit dengan bumi .. hahaha tapi ,, kalau korang kenal aku , act sikap aku SAMA je ngn sofia , cuma malas nak tunjuk xD hahaha

 aku sayang mereka , tak kira lah jauh mana  korang tinggal , korang study , korang tetap dekat dalam hati aku , korang selalu buat aku senyum , aku sayang persahabatan kita <3

hahha , ini kenangan dalam 4setia xD walaupun setahun je dengan korang tapi , just nice apa kenal korang ! hihihihi

 Dan , 2012 , aku bersama 5Mulia :) still awesome , kelas ni meriah riang ria sungguh , tak larat aku .. panggilan 'sayang , bie , darling ' dan menjadi rutin harian HAHAH geli geliman aku ! hahah 5MULIA GILA CAMERA  xD






'memori akan terus tercipta sama ada suka atau duka , saat saat kita ketawa bersama , menangis bersama , makan bersama , belajar bersama , bertikam lidah bersama :) itu lah kenangan yang membuatkan kita tersenyum seorang diri satu hari nanti ketika kita mengenangkannya kembali :) itulah saat saat yang akan membuat kita rindu hidup kita dengan bermacam-macam jenis manusia sepanjang hayat kita  ' ILOVEYOUALL :D    


                                                                                                                                -esah-

No comments:

Post a Comment