Saturday 19 May 2012

tenonet tenonettt xD

Assalamualaikum :)) heee weekend lagi , ohh yeahh :) exam lagi 4 hari je ! go esah :) exam yang subjek elektif semua susah , boleh dikatakan semua susah , faham tak ? S.U.S.A.H. ! maybe sebab aku x baca banyak , hmm maybe .. aku mmg target lulus untuk setiap subjek , tu dah mmg bersyukur sangaaaat !



hahaha apa motif gambar ni ? sekadar hiasan .. ni gambar tahun lepas xD hihihi okay that's not the point :D esok .... ermm i mean kejap lagi dalam beberapa jam lepas aku offline then tidur kejap pastu bangun balik sbb aku nak balik kampung Perak ! wiihuuuu lamaa dah x balik sana xD exited lebih --' tak ahh , aku just nak tukar suasana , asek duduk dalam rumah je .. asek tengok tempat tuisyen je .. aku mengadap sekolah je ... nak jugak rasa suasana lain , bosan oh ! sorry to say :D


hopes , kat sana aku dapat belajar sikit ke banyak ke , tak kesah lah .. janji belajar :) yelah , kan kat sana x de internet , hiburan2 tak de .. hihihi ... ermm nak cakap ape lagi ? ohhh yeah ! aku x sabar nak cuti ni :) bukan sbb birthday aku ke ape , tapi ermm cuti ni , kelas tambahan biasalah :) then lepas kelas tambhan wiii jalan2 beli barang kahwin :D then nak gi negeri belak pihak lelaki nak survey tempat ..  pejam celik pejam celik nanti kakak aku kahwin .. wiiii x sabar :))


hahah kay kay fine , bye bye assalamualaikum :DD

No comments:

Post a Comment