Sunday 27 May 2012

weng weng in Serdang Jaya

Assalamualaikum :) hari ini hari Ahad , banyak sangat kenduri . Kenduri kahwin lahh . hehehe hari ni mmg aku makan banyak :D ohh yeah alhamdulillah , proses menambahkan berat badan ! Tengahari tadi ade 2 majlis perkahwinan .

Lepas tu aku pegi rumah Hayati :) hihihi for the firstt time , walaupun mula2 hayati x bagi aku datang , tapi aku nak datang jugak ! aku nak jumpa mak dia , family dia semua lah .. hahah sebab , kalau seseorang tu dah jadi kawan rapat aku , aku mesti nak saling mengenali dengan keluarga diorang xD aku nak keluarga diorang tahu dengan siapa anak diorang berkawan :')














okay dipendekkan cerita , aku naik motor td sbb teman hayati pergi kedai . aku seboleh bolehnya mintak dia jalan kaki , tapi dia kata kedai tu jauh , jadi kene naik motor . aku pun naik motor --' hihih darjah 5 wehh kali terakhir aku naik motor .. itu pun motor jiran .. family aku mmg tak pakai motor langsung .. sbb asal naik motor , bpk aku takut anak2 dia ni jadi mat dan minah rempit xD hhihhii ayah , eshah x nak lah jadi minah rempit ;)

mula - mula aku naik motor macam biasa , tapi susah kot sbb aku pakai baju kurung . payah tahuu tak ! hahah nak tutup betis lagi , tak kan nak angkat tinggi2 kot --' Lepas tu ,balik kedai , aku tukar cara naik motor , aku duduk sisi .. eh duduk tepi ? eh duduk  sipi ?? hahah entahh , duduk yang style orang zaman lama tu xD hahah bajet perempuan melayu terakhir lah ni xD hahah aku dah warning awal2 kat hayati "jangan bawak laju laju ! " ,  "jangan buat 'conner' baring ! "  hahah

Cuak sangat --' anak buah hayati pun relax je .. aku ni yang terketar ketar xD tak tahu nak pegang mana .. ishh ! kenapa lah motor x de tali pinggang keledar   ... hahaha
kbye , assalamualaikum ! :D

No comments:

Post a Comment