Monday 24 December 2012

penang maiiiii xD

Assalamualaikum :) hai semua  hehehe apa habaq semua ? sihat naaa haha , okay harini , kita dalam siaran penang.fm .. so , cek harap hang pa semua jangan marah naa kalau cek punya bahasa salah haha , cek taramm sajaa .. hanya untuk suka suka .. yaaaa :) heheh haritu , cek tiga hari dua malam jadi musafir .. musafir ke penang nunnnn haa jauh ke utaraaa tuu hehe xD

 hehehhe , bosan duduk dalam kereta lama2 , so inilah kerja part time aku xD

 ini angah aku , nama dia Siti Hajar . masa ni aku bahan dia xD aku kata bila dia posing macam ni , nmpk dia mcm CENDAWAN .. kan kannnn ? hahaha

 ini mak ngn pak cekk :) hhehehehhe garang en muka bapak aku .. jgn main2 woo haha

 this is my family <3 so sad coz , my brother x dapat join together gether hahaha

 my sista with her beloved hubby --' hahhaha hai abg ipar xD first time holiday ngn kamii :)

 candid :)

 kamiiiiiii anak2 perempuan pakcik Ibrahim dan Cik Chom haha

 okay , model burung hantu ...... hahaha aku tahu ramai lepasan SPM yang jadi burung hantu en en ennn hahha

ber-topiii dengan along kesayangan hahah nama dia Siti Mariam :) hehhehe kami kan puteri lilin muahahha

 ini dekat national park , penang .. masa ni dah hujan renyai2 ,, so mcm spoil skit aa , tapi tape .. juggle trekking dalam hujan hehehe

 me with my mom <3 heheh aku anak manja :D problem ? hahah

 hahha gedik nyaa aku posing mcm niii xD 

 ini dalam perjalanan balik Taman U :) heheh penat . penat dan penat ! along muka x puas hati xD

 ini kakak aku Siti Khadijah :) diaaaa ermm .. takde ape aku nak ckp hahahah

 with Angah again .. hahah nmpk tak ape yg aku nmpk ? ye ye ye ! mmg aku lebih tinggi dari dia .. --'

hahah ini setelah penat berada di puncak bukit bendera :) mak kata gmb ni aku posing sbb nak post kat pakwe --' sape pakwe akuuu ?

 heheh 

 ini benda alah yang ade dekat puncak bukit bendera .. aku x de aa nak tgk pemandangan dari atas bukit sgt , sbb aku x faham tgk teropong , tpi aku tgk jugak teropong ni sbb rasa exited nak masukkan mata aku dlm bnd tu huahuahua hahhaha xD 50senx2 ekk .. hahha jgn lupa bayar ! xD

 ini masa nak turun dari puncak bukit hahha sangat curam weh ! saaaaaaaaaangattttttt ! 

 ini lah muka batak bila nervous gilaa nak turun dari puncak tu xD 

 ini dekat rumah P.Ramlee .. hehe kat sini , aku rasa mcm aku ade jumpa dengan budak seri serdang tau , tapi aku x tegur dia langsung sbb aku takut tersalah org hahah , tapii  muka dia samaa sangat , tapi ermmm entah lahh haha

 ini masa dalam feri utk keluar meninggalkan pulau pinang .. haha dah lama sangat sangat sangat aku x naik feri !!! hehehe angiin kuat ! tudung aku sorang je sakai --'

 muahahahha , okay esah okay . bergambar dengan batu pun  jadi lah xD hahah

 heheh <3  them 

finally , ini family akuuuuu bersama ahli yang baruuu hehehe tak sabar nak tggu next holidayy :) 

No comments:

Post a Comment