Saturday 1 December 2012

MAHA 2012 :)

Assalamualaikum , hee alhamdulillah , SPM dah beberapa hari berlalu :) belum terlambat utk aku ckp "yeahh" kann ? haha tapi , takde perubahan pun sebenarnya .. seronok , memanglah seronok ... tapi dalam keseronokan tu ... terselit kesedihan :') berjuta juta kenangan aku yang ade dekat SMKSS tu .. 5 tahun kan belajar dekat situ .. tipu lah kalau x de kenangan --'

Last paper , biologi kertas 3 .. selalunya , pukul 3 aku dah siap dah .. tapi kawan2 semua pakat suruh jangan keluar awal . alasan dorang 'nak countdown sama2 detik nak merdeka' .. Jadi , aku pun akur pada permintaan dorang xD pukul 2.45 ptg dah siap .. pastu semak2 banyak kali .. pukul 3 aku dah buntu x tahu nak buat apa .. so , aku tidur :D heheh bila dah keluar dewan ... erm , tak rasa apa apa pun .. sbb mamai baru bangun tidur xD haha dan sememangnya aku ni jenis x de perasaan ..

Okay , berbalik kepada tajuk post kali ni , MAHA 2012 .. haha aku saja suruh family aku pergi lepas aku habis SPM .. sbb aku nak pergi sangat benda tu .. yelah , mana tahan tengok orang yang jauh2 dari kelantan terengganu semua sanggup datang MAHA , tapi aku ? rumah yang sekangkang kera ni pun takpernah pergi xD buat malu je xD hihih mmg bosan aa jugak , tapi aku suka tgk bahagian penternakan :) ada lembuuuu yang sangaatttt besarrrrr ! terujaaa sangat weh ! aku rasa lembu tu boleh je telan aku xD haha tapi kalau buat sembelih pun sedap jugak haha jom tgk gmbar xD

okay , awal pagi aku bangun .. lepas subuh tak tidur dah xD pukul 9 pagi aku dah ade kat MAHA tu .. hahah awal kan ? tapi itu pun dah ramai org --' 





aku kene paksa utk pakai kasut , sbb sana sangattt lecak . lenguh jugak lah nak kene menapak kat semua tempat ..

masa jalan jalan tu , tetiba dengar sekumpulan tentera ni buat pancaragamm .. wuuuu smaart sangatt !

                                          hahah action lebihhhh xD konon kat kampung :P

                                                      muka along penat xD

                                                      muka kakak penat + poyoo haha




                                                   muka gedikk :) kan ? hahah




                                                            muka normalllll haha

okay , ermm tu je aku nak cerita , andd anddd andddd muka aku x terbakar ! haha alhamdulillah ! aku cuak gak kalau terbakar xD sbb kawan2 aku yang pegi MAHA semua kata bila dorang balik rumah , muka semua hitam xD gagaga okay , dah bye assalam

No comments:

Post a Comment