Thursday 20 December 2012

BFF :)

Assalamualaikum :) hai hai hai hai woi heyy huii haha apehal aku ni --' hari ni dah 20 disember 2012 .. tak lama lagi 2013 .. kejap je masa berlalu , smlm result PMR keluar .., alhamdulillah , tahniah kepada adik adik yang cemerlang dapat result gempak dan sebagainya lah :) haha lepas ni , result SPM pulak ........ no comment xD heheh aku nak citer pasal benda lain harini xD

Semalam kan , kawan aku kan , datang rumah akuuu .. haha  kecoh xD hehe mesti lah ! aku seronok sebab kawan2 baik aku yang datang :D kawan kawan yang sekolah rendah , rindu dekat dorang .. Antaranya , Zuhairah , Zati , dan Izni .. haha yang lain ade jugak mcm Shida , Shaly dan Dalila .. dorang pun kawan sekolah rendah aku , tapi still sama skolah  smpai skolah menengah .. so , rindu biasa2 je xD

 syahirah and zati

 zati and me <3

 zati hahaha

 kami lagi sekali haha

dan lagii haha

 ini memang best friendsss aku dari sekolah rendah :) sebelah kanan aku tu nama dia Zuhairah Musz'inah binti Abdul Walid , dia memang best :D haha yang sebelah kiri aku tu pulak , nama dia Zati Hazwani binti Ismail .. hehe dlu , aku Sofia dengan Zati ni memang mcm tiga serangkai , mana mana pegi mesti sama2 xD hehe gelak sama sama buat jahat sama sama buli sama sama susah sama sama :'D

 teman seperjuangan 





teman sepermainan :)

hahaha okay , bila aku tgk gmbr ni , aku sangat terkejut dan malu ! hahaha aku ingaat lagi , gambar ni aku lukis masa aku darjah 6 kot xD hahah yang penting masa sekolah rendah xD hahaha kelakar je lukisan aku ni , lukisan budak budak xD tapi sangat bermakna ... heheh aku sayang setiap persahabatan yang aku bina dengan setiap insan di muka bumi ini hahaha pergh ayat xD

No comments:

Post a Comment