Friday 7 December 2012

kek pelangiiiiiii

Assalamualaikum :) alhamdulillah , okay semua kawan kawan kawan kawan aku selamat menamatkan last paper merekaa .. ade yang ekonomi , katering , landskap dan sebagainya . haha . Hari semalam , aku dengan Aika , Sofia dan dalila semua kumpul kat rumah aku sbb nak buat kek pelangi . haha tak rancang pun nak buat , tapi disebabkan dah terliur gilaaaa tengok gmbr kek pelangi yang aika buat sorang sorang kat rumah , perghh rasa mcm "aku nak jugakkkk" hihi

Pagi-pagi aika datang rumah aku dengan muka mengantuk dia xD haha lepas tu , tunggu sofia ngn dalila . dorang kata nak datang pukul 11.30 pagi ........ tapi ... janji melayuu .. biasalahhh ... 12.30 tengahari baru terpacak depan rumah aku --' takpe takpe aku paham .. haha alasan sofia "almaklumlah ..sibuk nak uruskan anak tadi" errr -..-

Nak jadikan cerita , lepas zohor lah baru kami semua mulakan misi membuat dan memakan kek pelangii :)





                                                             ini bahan bahan dia

hoi hoi hoi , buat kerja ! jangan gelak gelak xD haha nnt kene marah dengan master chef kitaaa


okay , seperti yang anda lihat , master chef kami sangaaaaaaaatttt pemalu .. sbb tu nmpk tangan je .. tangan yang pandai buat kek dan berbagai jenis bnd lagi haha xD

haha sofia sedih sbb layer yang dia buat , x siap lagiii :) haha tgk tuuu , aku buat layer warna merah . batak -..-

haaa .. itu master chef kitaa haha , yang depan tau ! bukan yang belakang ! bak kata sofia dalam bahasa mexico , master chef a.k.a aika "dah boleh bukak kedai Aikhoo's bakery" haha tapi , kalau yang belakang tu , nama dia master hidu hiduan xD haha opss sorry meklaa 
 
haaaaa tu diaaa ! mak joyah sembang xD haha sambil tunggu kek siap dibakar .. haha time ni tga citer pasal ....... politik ! politik ! politik ! hahaha bakal pemimpin negara ni haha

apabila mak joyah bertemu dengan mak nenek , ini lah jadi nyaa ! haha xD 




haha ini dia budak baru habis SPM , dia dtg rumah aku lambat .. lepas asar baru datang , datang tahu nak makan je xD haha dengan menjerit jerit kat rumah aku a.k.a mcm rumah dia haha

yeahh , ini lah rupa dia .. nama dia kek pelangi xD heheh dapp dapppp <3



okay , penghormatan diberikan kepada budak budak yang birthday dia jatuh masa SPM .. haa , kau potong lah kek . 21 nov and 11 nov :)

ini lah rupa dalaman kek kami :) 4 baris je sempat buat :) anddd sedappp , thanks to master chef aah haha

and , last but not least :) gambar kami berempat .. hee <3 tapi aika x sempat bergambar sekali , dia balik awal .. takpe , kek telah di pos laju ke rumahnyaa :) 


hopes , you alls enjoy it , haha wassalam <3



 



 

2 comments: