Thursday 22 December 2011

buku baru ? :D

Assalamualaikum dan hai sahabat  ! hehehe

 Harini aku nak share skit pasal nothing pun... hahah okay lahh be serious ! okayy .. masalah datang menimpa aku .. dan sekarang apabila tahu semua hal   ... it getting more worst .. hahah semua org dalam dunia ni akan menghadapi masalah , tapi kenape ade sesetengah org yg muke dia nmpk mcm x de masalah je .. sbnr nya , ia bergantung atas seseorang tu sendiri  , how they manage their problems ..

 okayy , masalah aku , tak perlu lah aku cerita se-details-nya .. biar lah aku just luahkan ape aku rase kat sini .. okay , mcm post before this , aku dikecewakan .. dan baru kejap td , aku ckp it getting worst .. aku mule terpikir ..

 Setiap org dalam dunia ni buat kesilapan .. siape KITE tak nak maafkan mereka ? okay .. aku rase dan aku berbesar hati utk bg dia peluang kedua .. kami still nak kawan dengan dia .. terlalu lama kami berkawan .. kami sayangkan persahabtan kami .. okay , korang pelik kenapa aku asek sebut 'kami' kan ? haha yes , kami ! not aku je ..  okay kalau korang x paham , tak pe ..




 mcm ni lah , aku rase , kalau betul lah kawan aku dah tersalah jalan or lupe diri or whatever , aku rase aku tak patut tinggalkan dia .. okay lahh .. lantak lah korang nak ckp aku bodoh ke ape sbb aku still tak nmpk bnd yg dah terang lagi nyata .. aku akan solve semua ni nicely .. very2 nice .. hahah i wish :) insyaAllah .., Allah x kan halang kite berbuat baik kan ?

 Aku rase , kalau lah korang ade kawan mcm tu , kite patut pimpin dorang ke jalan yg betul or at least ade kat sisi dia , okay aku bg analogi skit , mcm mana kalau kite gaduh atas sbb ape pun then kite tinggalkan kawan kite , korang x rase ke kawan kite akan LEBIH PERGI JAUH ? bukan pergi jauh dalam kebaikan , tapi sebaliknya ..kalau aku , aku akan sedih sbb kawan aku sesat .. bukan nak ckp kawan ngn aku ni tak sesat , tapi , kite same2 perbaiki diri kita okay , try our best :)

Ape yg aku nak katekan dekat sini aku sayangkan kawan2 aku ... aku nak ,  aku dan kawan2 aku semuanya ke syurga .. aku x nak kawan aku hilang arah sorang2 .. aku tak nak  kawan2 aku porak peranda , pecah belah , cerai berai sbb aku .. hahahh joke :)  aku nak kawan aku bahagia ..  insyaAllah , aminnnn <3

p/s : sorry aku bukan nak memerli or sindir siape2 .. peace <3

No comments:

Post a Comment