Saturday 17 December 2011

hari ini dan semalam :)

Okay sahabat , Assalamualaikum dan hello hello :)

Hari ni nak citer pasall ... pasal ... pasal ... hishh ! time ni lah nak lupa -,- ..  okayy bismillah .. okayy nak cerita pasal harini dan semalam .. hahah mcm tajuk lagu pulak en xD nak update smlm , tp , rmai lak yg ade kat rumah ni , tak private .. hahaah


okayy , cerita semalam dlu lahh , cerita pegi rumah Zulaikha dekat Serdang .. alah zulaikha tu .. tak kenal ke ? name glamour , Aika Zaha .. hahah mesti kenal kann :) okayy , mule2 bercadang , KAMI BERLIMA nak dtg .. tp , hasil nya hanya lah KAMI BERDUA .. okay whatever , BERDUA LEBIH BAIK . hahaha aku dan amilia ..

 pagi tu .. aku ngn amilia mandi same2 , hahah buduh , mase je same .. mandi rumah sendiri lah xD hahaha lepas tu , time tga siap2 , mak aku kata nak hantar pi serdang sbb mak aku ade meeting kat sane .. lepas tu , gelabah dah , sbb kiteorg paatut nya naik bas ngn haziqah skali .. kabut gilaa sbb iqah x jwb phone callS and textS kiteorg .. HAHAH so , lastly , kami terpaksa pergi dlu .. haha *sorry iqah ..

Aku amilia , ngn parents aku gi sarapan dlu kat Tasik .. dah sarapan , aku ngn amilia pun main buaian kat Tasik tu .. syok doe .. hahah last2 aku terase nak muntah xD tp , tak muntah laaa haaha .. lpas tu kami teruskan perjalanan ke destinasi kami , dalam perjalanan , amilia citer yg kawan 18 dia cmmt tentang diri aku bagai kertas yg sedang melayang waktu first time dorang jumpe aku -,- PERGH GELARAN BARU WEHH .. hahaha  i like !

okayy , sampai kat jalan rumah aika , nmpk kete mak dia ade ., motor depan ruma dia pun ade .. cuak lahh kiteorg ! lagi cuak bila aika x jwb phone , kiteorg dah pk lain dahh .. lepas tu boleh pulak buat lawak kat tepi kete mak dia ,, nak calar kan lah , itu lah ini lah xD wakakak sorry , kami x buaat pun lahh .. hahahah so , jalan penyelesaian drpd berlame lame kat tepi kete mcm org bongok , aku pun call hidayah , adik aika .. hahaha

okay , kiteorg lepak , belajar addmaths skit sebanyak utk bahan bukti kat parents aku xD  hahaha then , hbis belajar , pegi mcd . hahah mcm2 jadi .. aku x henti2 nak gelak xDD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA .. stop it ! xD


                                                 okay ini mereka :) SAHABAT <3



                                 ini lah Zulaikha :) ahahah sorry lah kalau ade gmb yg buruk xD




                                                 okayy hahah gmb ni buruk xD




                                   okayy , ini hot stuff ! hahahah sape punya , aku x tau xD


                
                                                ohh itu kita ! kami ! kiteorg ! hahaha



okayyy hahhaha gambar ni GILAA , tgk lah aku ngn leya kat blakang tu menyemak dengan muka aika yg mcm hape tah xD , adil lah semua buruk xD






                                                              okay , ini amilia xDD 



                                     DAN , ade qistina comot mkn ice cream and chapipah xD 


okayy tu je citer smlm .. hahah panjang ek ? takpe lahh .. hahaha okay citer harini x byk sgt pun.. cume pergi kenduri kakak iqin kahwin kat putrajaya xD hahaha jumpe iqin .. malu2 kucing -,-



                                               
                                                  hehehe simple kann :) mlas nak over xD


okayyy itu je nak citer , muahahahah , okay bye2 salam <3




No comments:

Post a Comment