Thursday 15 December 2011

"I sombong ke ?"

assalamualaikum dan hai followers and secret followers xD


Sejak dua menjak ni , aku rajin lak nak update menda alah ni .. hahaha ntah lahh , maybe sbb aku dah x de tempat nak berkongsi ..haha lagi pun , buku diary aku dah hbis , tak sempat nak beli buku br , belikan guys ,, hahah  harini , aku nak share pasal seseorang yang bersifat sombong , berlagak dan agak materialistik .. hm , aku tak sangka aku kenal jugak dengan org yg macam ni ... memang macam2 sifat yg Allah kurniakan utk hambaNya .. tapi , kite jugak kene bijak control sifat2 yg bg aku agak mazmumah tu ...

hahah sakit hati je aku bace ayat kat baju dia tu ! hahah Bukan nya ape .. tapi ,, kadang2 memang ada sifat kite yg sombong , berlagak semua tu agak menyakitkan hati org disekeliling kite suma kann , korang sume mesti JELIK dngn org yg ada sifat ni ..
harini , aku berhadapan dengan org yg mcm tu .. aku sendiri rase geram and rase mcm "eh , dia ni apahal?!" hahahah normal lah .. setiap kata2 dia mst nak menang and tampak mewah or beradaa .. huhh whateverrr !

Satu jelah yg aku buat utk bg dia jgn bermegah megah sgt , hahah tapi cara aku sgt sinis , so , jgn tiru cara ni ! hahaha , sbb cara aku ni mcm sindir , perli , poyo skit .. hahaha aku just ckp something yg akan buat dia terdiam malu sendiri dengan ape yg dimegah megahkan .. hahah korang paham tak ape yg aku ckp ? pape je lahh .. tapi , jauh disudut hati aku , aku rase bersalah jugak sebb sindir sampai mcm tu sekali .. hmm , SORRY !

 Act , aku ade sifat yg tidak berape baik .. aku ni jenis yg suke sindir and perli seseorang yg byk ckp or org yg tak habis2 nak kenekan org .. yes , aku mengaku aku kuat kenekan org , tapi aku still ade had .. hahah .. and , bila aku dah dapat buat org mcm tu terdiam , aku rase happy :) hahah tapi  , serius lahh aku ckp , yg aku x gemar dengan org yg bermegah megah , berlagak ,sombong , angkuh dengan ape yg diri dia ada sekarang ni ...

 Ingat , semua yg ade dekat diri kite ni hanya PINJAMAN semata mata .. nnt esok bila dah mati , tak de nye malaikat tanya harta kau byk mana berapa juta , kau mati kat hospital berape bintang ,.. kann !? hahah whateverr !  jangan lupa , hidup kite hanya sementara , tah esok tah lusa ,, kita mati , taubat lahh , janga sombong kayyyy ! mmmuuaahh salamm :) ahahah

No comments:

Post a Comment