Friday 23 December 2011

makhluk bercengkerang dan lambat -,-

Assalamualaikum dah hai babe ! haha eee yekkk xD wakakak


harini kan aku nak ckp pasal sejenis binatang  a.k.a makhluk ciptaan Allah .. haha iaitu SIPUT .. hehe aku sangat geli dengan siput .. haha sape yg kenal aku or pernah nmpk aku terserempak dengan siput , confirm dorang tau mcm mana reaksi aku .. hmm , ape yg aku geli ? mungkin sbb dia mengesot ngesot eeeee ,, aku x leh bayangkan , meremang bulu roma aku !

 Pernah dulu , aku tga jalan dengan sahabat aku nak pergi sekolah ,. haha aku jalan kan mmg confirm pandang bawah kan .. then , tetibe aku leh nmpk ade seekor siput yg sgt sgt sgt besar ! aku terus lari tinggalkan sahabat aku sorang2 terpinga pinga xD haha aku lari , sampai aku masuk kelas .. haishh ! seriously sangat geli ! time lari tu , aku main suke hati je lintas jalan , alhamdulillah x de kete , kalau x , sia2 aku mati sebab siput !  hahah ..

 Segala jenis siput aku x suke ..  siput bab* ke , siput sedut ke .. whatever ! walaupun org kata siput sedut sedapp , tapi , eee yekk , okay sorry ! haha , confirm lah aku ni seseorang yg x makan siput sedut xD hahah ,td mak aku masak siput sedut pun , aku lari dari dapur gi ruang tamu xD haha okay ,, dalam post kali ni , aku x boleh nak letak ape2 gambar siput ! sebab , nak google gambar siput pun aku dah tutup mata , ape lagi nak copy kat sini xD tak teragak agak nak delete post ni nnt .. haha ,

 haha .. kalau korang x kenal siput tu mcm mana , pergi google sendiri eh ! hahah org pelik jugak nape aku geli kat siput .. padahal siput tu nak kejar aku pun slow nak mati ... haahaha aku kalau dtg skolah awal pagi , time hujan or renyai2 ,, mst aku akan berjumpe dengan siput .. hahah , tak yah ckp lah ! aku melekat kat dinding , tutup mata then jalan laju laju .. selaju laju nya !  hahaha

 Sebenarnya , siput mungkin tak lah menggelikan sgt .. kalau korang tgk corak dekat cengkerang dia sgt abstrak .. indah nya ciptaan Allah kann , tp , aku je yg over geli --' hahah okay lah , aku akan cube tak geli dah dekat siput .. korang tak yah menakut nakutkan aku kayyy .. hahah

 Okayy lah , sampai disini je perkongsian kite , lain hari kite cerita lagi ye , bye salam :))

No comments:

Post a Comment