Thursday 29 December 2011

3mulia2010 COMEL

hallo hallo kawan ! Assalamualaikum ?! hehehe anda sihat ? anda dah makan ? anda dah makan ubat ? hahaha , okayy stop ngarut xDD


Harini kan , kita kan , dengan kawan kite , Sofia dan Dalila pergi Serdang sebab ada reunion 3 mulia 2010 :) pukul 9 pagi ayah dah hantar pi rumah Aika .. hahah sofia dalila datang rumah aku jerit2 sbb kene kacau ngn anjing jiran aku xD hahah siap peluk2 bagai depan rumah aku , wakakaka , okay , lpas kiteorg gerak rumah aika , aika x bgn tido lg , mata pun bukak separuh je ... hehehe , kami ni memang menepati masa :)) sorry ..

Around pukul 10.50 pg , aku , sofia ,dalila , aika , pipah din ngn eyna gerak mcD ...hahah masuk2 mcD je yg tga sunyi sepi tu , aku boleh gelak terbahak bahak tgk azrin pakai bj kurung .. hahaha kesian dia tak tau plan dah tukar , tp , chill lah ! kau nak pi kenduri kahwin kan lepas tuu ,, hahaha

okay , yg dtg td pun cume , lebih kurang 10 org .. haha best lah , budak hostel yg dtg cume aika , nabil , pipah din , pipah man and aliyyah ... yg lain kiteorg sume hostel kat smkss :)) hahaha lame doe tggu aliyyah , tp , takpe lah , tggu lah kejap sbb rindu lame x jumpe :) hehe nabil pun .. aliyyah comel sgt td ! terpaku , tergamam , terpana , terpesona hahha  ayuh ! share the picturessss


                                       
                                          gmb ni , aku sofia dalila menyelit last2 minutes :))

                                                             
                                                                       hahaha

                                            
                                                           AKU GEMUKKKK !


                                                                peace ! hahaha

     

Lepas jumpa Aliyyah , kiteorg terus bergegas pegi next plan ! hahah pergi rumah amilia :)) pada awalnya , amilia nak prank sofia dengan tepung sbb haritu birthday sofia x kene pape .. haha lepas tu , harini aku tersangat sangat malas nak bwk beg , aku nak lenggang kangkung je xD


then , kat mcD aku KONON ajak dalila pi toilet pikir plan yg complicated , then aku cdang ape kate kite prank dua2 org skali , amilia and sofia .. ? hahaha yes !! aku bg tau sofia yg aku nak prank amilia , then bg tau amilia yg aku nak prank sofia , hahahah complicated ! serius kelakar , time nak prank , sofia dalila x sempat nak pi nyorok , hahaha kelakar weh !! otak aku dah rakam semua kenangan manis ! hahaha RINDU WEHH ! NAK BREMPAT EMPAT MCM DLU !!!!

 
time ni tga tggu bas ... lambat gilaa ! then jumpe Aiman Baha bwk motor , hahaha wengggwengg


 hahahaha nii diaaa ! wakakaka , sorry ahh ! muka kami semua mmg innocent suci xDD


hahahaha , elok lah gmb ni , sorang bj hijau  Raja Kapur , sorang lg bj putih mcm beruk kene tepung ! hahahahaha tgk2 ! aku kene SIKIT JE ! hahaha dalila lagi tak kene pape ! muu tggu tahun depann ! hahaha

 Sebenarnya , tujuan utama dtg rumah amilia nak settle kan semua masalah ,  hahaha now dah settle kot , dengan cara baling tepung ! wakakaka , haha best td kat rumah dia , borak2 gelak2 sampai tersembor air , tersedak air ! borak semua tak masuk akal , antaranya nak kahwin same2 skali 4 org xD hahah LOL hahaha serius rindu mcm dlu !!! hahaha haishh , next year amilia dah pindah rumah , jgn lupa taman U !! jenguk2 lah aku nnt dah tua kat sini xD hahah

 okayy lahh ! aku penat sgt2 harini ! esok pagi nak balik kampung nak kene petik buah -,- hihihihhi aku nak tidooooo , bye salam !! kawan ! iloveyou !

No comments:

Post a Comment