Wednesday 14 December 2011

ohh , cuti sekolah ke ? HAHA

Assalamualaikum dan hai sahabat :)

 Sorry lameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sgt tak uodate bnd alah yg tak berape nak penting ni bg aku xD hahaha setiap kali nak taip je , mst perasaan mals tu datang berombak ombak xD kekekeke mcm ombak rindu , tapi aku ombak malas .. erm , nak cerita pasal ape ek ?

Okay , sekarang cuti sekolah kan , jadi , mestilah nak bercuti .. tapi , SAYA SPM TAHUN 2012 .. saye kene belajarr ! dah lah subjek form susahh , tak sempat nak backup lagi T.T tuisyen aku pun dah start belajar yg form 5 .. aku x reti lah nak backup sendiri subjek form4 .. haishh , life MUST go on aishah ! okayy , aku akan berusaha sedaya upaya aku !

okayy , around 24 november kot , aku pergi rumah Sofia .. sbb nak bg hadiah birthdayy dia .. hahaha seronok rase mcm cpat sgt masa berlalu kat rumah dia .. aku sempat main2 dengan baby yg dia jaga , comel .. ! nama dia Naufal :D

OKAY , 1 disember , aku pi Mines teman Aika tengok Ombak Rinduuuu .. hahaha dengan aisyah afifah and fariza dan sesiapa yg lain lahh ! hahaha aku demam time ni .. balik dari Mines saya basah kuyup kene hujan ! T.T hahaha , alhamdulillah tak demam balik , kalau tak , mmg tak leh keluar dah !

OKAY ,,  2-4 disember , aku pegi kem pesona dekat masjid putrajaya .. okay , walaupun citer dia dah hampir basi , tp , korang bukan tahu pun... hahaha okay , kem tu islamic sgt .. dah byk bnd yg aku sedar dalam kem tu .. kem tu punya tema "bercintalah" haaaa , bercinta dengan siapa ? confirm lah dengan Allah .. ape yg aku ingat dlm kem tu dan yg memberi impak dalam hidup aku ialah ,

cinta teragung hanya lah cinta Allah ..
cinta sebelum kahwin hanyalah palsu ,,
dalam masa ber-couple kita sedaya upaya berlakon yg terbaik .. 
kalau kite suke kan seseorng ..pendam lah sendiri dalam hati kita ... hahaha 


tak tahu lah korang paham ke tak .. harap korang paham lahh .. dann seronok sgt , dkat sane ade something like mlm kebudayaan .. and aku memegang watak sebagai Fatimah Az Zahra .. dia ni kan anak Nabi Muhammad s.a.w. dan isteri kepada Saidina Ali .. guess what ? aku pakai jubah hitam , tudung labuh hitam dah purdah hitam utk lakonkan watak tu .. dan sejak dulu lagi aku teringin sgt nak pkai purdahh ! aku harap suatu hari nnt aku boleh smbung pakai purdah :) aminnnn aku tak sempat pun nak amik gmb , tp gambaran nya mcm atas tu  lah kott .. hahaha


bawah ni , gambar aku dengan naeilah dan dalila :) kami same2 dalam kem ni , sepatutnya ade hani sekali , tapi , dia kene pergi kem lain pulak :(


hahahhahaha , naeilah comel , buat muke xD .. dalila ! tak reti senyum ke ?! hahahha :)

                                                                            <3<3

OKAY ! selesai kem .. aku teruskan cuti aku dengan tuisyen , makan , tido , online , study dan reading .. hujung minggu je lah ade org kahwin .. yeah ! minggu lepas , sepupu aku , Asri selamat diijabkabulkan ... alhamdulillah :) kami pergi johor .. lepas tu sempat lah i melawat sepupu aku dah dah lamaaaaa sgt tak jumpe dia .. kak Yanti sekeluarga ,, dia pun nnt nak bertunang , hopes semua berjalan dengan lancarr ,..

OKAY .. hahaha ,, erm , sekarang kembali mcm biasa .. cume hujung minggu ni ade org kahwin dkat Taman Universiti , hahaha .. minngu depan org kahwin dekat Perak jugak , so , time chirstmas aku kat kampung Perak :) aaaaaa aaaa aaaa ape lagi ek ? haaa ! Jumaat ni , insyaAllah aku , dalila , amilia , sofia(x sure) nak turun Serdang .. gi rumah Aika .. nak lah kumpul same2 lagi !!!
hahaha ,, haa , kene singgah sekolah jugak , nak amik senarai buku tahun depan .. yes form5 , tingkatan 5 .. cepatnyaa lah aku membesarr .. hbis SPM , masuk universiti or matrik .. then kerjaa lalalal kerjaaa lalalal bosan dengan kerjaaa hahh haaa lalalala !!! hahaha esah gilaaa xD

 ohh yeaaa , tahun depan aku masuk 5 mulia .. ohhh ! sad ! my tablemate , sofia , take care in 5 setia ! hahaha takpe lahh , aku lawan kau nnt !




hahahahah , tak de kerja nak letak gambar kau dlam post ni xD MUAHAHAHHA okay okayy , nothing to says dahh .. ahhhaha , so , thankies ye kalau ade yg bace lahh ! hahaha




1 comment:

  1. aku baca dan aku sedih sgt sbb nak jugak merasa masuk 5 setia or 5 mulia !! :'(

    ReplyDelete